Je bekijkt nu Familieweekend – Domburg, Zeeland

Familieweekend – Domburg, Zeeland

Hoi! Afgelopen weekend was ik gezellig met mijn familie een weekendje weg in Zeeland! We verbleven op een vakantiepark in Domburg en bezochten verschillende plekken in Zeeland.

We hebben al eens eerder zo’n familieweekend gehad en dat was goed bevallen, dus voor herhaling vatbaar! Dit keer verbleven we op het Roompotpark ‘Hof van Domburg’. We hadden twee 6-persoonshuisjes dicht bij elkaar, het waren basic maar nette stacaravans.

Omdat iedereen vrijdag nog werk en school had kwamen we allemaal rond 18:00 aan op het park, waar we eerst in het restaurant van het vakantiepark wat aten. Het was erg lekker!

’s Avonds hielden we gezellig een spelletjes avond, we hadden verschillende spelletjes meegenomen en hebben een groot deel van de avond ‘party en co’ gespeeld, een aanrader!

De volgende dag vertrokken we naar Veere, een mooi stadje met een haven aan het Veerse meer. Hier wandelden we, bezochten wat winkeltjes en lunchten we in een café aan de haven.

’s Middags splitsen we op in groepjes, sommigen gingen fietsen of wandelen en ik ging naar het subtropisch zwemparadijs op het park, samen met mijn broertje en nichtjes + vriendjes. Het zwembad was iets minder spectaculair dan de naam deed vermoeden maar het was alsnog leuk met een paar glijbanen en bubbelbaden!

’s Avonds bestelden we Chinees en hadden we weer een spelletjesavond, dit keer met het leuke spel ’30 seconds’.

Zondag maakten we ’s ochtends een wandeling over het strand naast het vakantiepark. We hadden erg geluk met het weer! De voorspelling was dat het zou gaan regenen maar gelukkig bleef het de hele dag droog met soms zelfs wat zon.

Na de wandeling lunchten we met kibbeling en vetrokken we naar de stad Vlissingen waar we over de boulevard wandelden en het weekend gezellig afsloten met koffie en gebak.

Het was een geslaagd weekend!